Pomoc zdalna Blowtherm connect
Dzięki nowoczesnym narzędziom telediagnostycznym i wykwalifikowanemu zespołowi technicznemu, Blowtherm zapewnia terminową analizę nieprawidłowości w działaniu instalacji. Kompleksowa usługa zwiększająca wydajność pracy i redukująca koszty przestojów instalacji.
Co to jest wsparcie Blowtherm Connect
Jest to usługa wsparcia technicznego obsługiwana zdalnie, ze zdalną interwencją wyspecjalizowanego technika, który jest w stanie zaoferować doświadczenie i wiedzę techniczną w celu rozwiązania problemów dotyczących działania instalacji. Może się to odbywać na dwa sposoby:
• W bezpośredniej współpracy z technikiem, który ma bezpośredni dostęp do sterownika PLC Blowtherm zainstalowanego na maszynie, umożliwiając urządzeniu rozwiązywanie napotkanych problemów;
• W interakcji pośredniej, w której technik prowadzi użytkownika, przez telefon lub połączenie wideo, do rozwiązania problemu krok po kroku.
Podczas zdalnej sesji serwisowej będzie można komunikować się bezpośrednio z technikiem, wymieniając z nim użyteczne informacje w celu rozwiązania usterki.
Zalety systemu pomocy Blowtherm Connect.
Nasza usługa zdalnej pomocy ma wiele zalet:
• Prognozowanie możliwych problemów eksploatacyjnych. Możliwość interwencji przed wystąpieniem problemu poprzez analizę pracy maszyny.
• Skrócenie czasu przestojów. Krótszy czas interwencji niż w przypadku wyjazdu technika, co minimalizuje koszty przestojów.
• Niższe koszty serwisu. Interwencja Teleopieki wiąże się z niższymi kosztami niż wysłanie technika w celu usunięcia problemu na miejscu.
Jak działa Blowtherm Connect.
Bezpośrednia interakcja teleasystenta wymaga, aby maszyna była wyposażona w sterownik PLC Blowtherm.
Dzięki temu operator będzie mógł zdalnie połączyć się bezpośrednio z maszyną, aby przeprowadzić dogłębną diagnostykę, ocenić przyczynę problemu i interweniować bezpośrednio, sterując maszyną tak, jakby stał przed nią. Jednocześnie będzie w stanie wymieniać informacje z użytkownikiem, aby ułatwić procedurę rozwiązywania problemów.
W przypadku, gdy problemu nie da się rozwiązać zdalnie, możliwe będzie wysłanie na miejsce technika, który został już przeszkolony w celu rozwiązania usterki, co skróci czas interwencji.
Blowtherm Connect
Twój bezpośredni kontakt z ekspertem Blowtherm
Bezpośredni kontakt z ekspertem Blowtherm w celu uzyskania wsparcia technicznego w przypadku usterki lub informacji na temat użytkowania i konserwacji systemu.
Dostępny w wersjach STANDARD i PREMIUM, może się odbyć poprzez bezpośredni kontakt telefoniczny, połączenie zdalnego serwisu przez Blowtherm PLC, wsparcie przez wideorozmowę WhatsApp lub Skype.